Biz Kimiz, Hakkımızda Fotoğraf, Fotoğrafçılık Dağcılık Doğa Yürüyüşleri, Trekking, Gezi Doğa, Çocuk ve Doğa, Ağaç Türleri, Böcekler ve Bitkiler Bisiklet, Parkurlar, Yazılar, Anılar Sponsorlar İletişim

Çocuğumla Doğadayız Çocuğumla Doğadayız

E-Posta:

Ana Sayfa > Fotoğraf > Fotoğraf Hikayeleri

Bulutların Üstüne, Gökyüzüne Doğru Yürüdük

Fotoğraf Hikayeleri: Deniz Tokay

Kampımızı Dippoyraz Zirveyi gören bir yere kurmuştuk ve havanın açtığı bazı anlarda zirveyi izliyorduk. Çoğunlukla kapalı ve yağışlı bir gün geçirdik. Renkli çadırlarımızla gri bulutların altında, sıcak yemeklerimizi yedik ve sıcak çaylarımızdan yudumladık.

Ertesi gün sabah erkenden zirveye doğru hareket ettik, gökyüzü yer yer bulutluydu,  ağır ağır yükselmeye başladık. Tırmanış genelde oldukça serindi, yükseldikçe hava iyice soğudu. Bulutların altından yürümeye başlamış ve bir zaman sonra içlerine gelmiştik. Patikayı takip ederek yürüyüşümüze devam ettik. Sonunda sislerin arasında dağcı silüetleri ile birlikte zirveyi gördük.

Zirveyi saran sis zaman zaman dağılıyordu, bulutlar hızla yer değiştirdikleri için görüşümüzde sürekli değişmekteydi, ufkun görece en açık olduğu kısa anlardan birinde, beyşehir gölü belli belirsiz ortaya çıktığında bu fotoğrafı çektim. Şimdi bazı bulutlardan daha yüksekte gökyüzündeydik. Bulutların altındaki kampımızdan , bulutların üstüne gökyüzüne yürümüştük.

Doğaya, Dağlara ve Gökyüzüne ...