Biz Kimiz, Hakkımızda Fotoğraf, Fotoğrafçılık Dağcılık Doğa Yürüyüşleri, Trekking, Gezi Doğa, Çocuk ve Doğa, Ağaç Türleri, Böcekler ve Bitkiler Bisiklet, Parkurlar, Yazılar, Anılar Sponsorlar İletişim

E-Posta:

Tarih:
18 Ekim 2009

Ekip:
GEZGİNDER ( Doğa Gezginleri Derneği , Ankara )

Rehber:
Hasan Aslan

Notlar:

Gezginder'le Ekim ayında güzel bir havada çok keyifli bir yürüyüş yaptık. Çanta filelerimizi mevsim meyveleri ile doldurduk. Armut, alıç, ahlat, kuşburnu her yerdeydi. Yürüyüş sırasında zaman zaman bu lezzetlerden atıştırdık.

1942 Metrelik Kaletepe'ye kısa molalar eşliğinde tırmandık ve zirvede fotoğraf sonrası güzel bir öğle yemeği yedik. Hava parçalı bulutlu, tırmanış sırasında belli bölgelerde rüzgarlı ama genel olarak ılıktı. Yemek sonrası Kaletepe sırtındaki ormanlık alandan inişe geçtik. Kaletepeyi çevreleyen yola ulaştıktan sonra orman içinden kısa bir tırmanışla kaletepeyi uzaktan gören bir tepeye çıktık burada bir çay molası verip ormandan kırmızı karıncaların tepeleri arasından çeşmeye indik, sularımızı tazeleyip, vadiden köye doğru yürüdük.. Sonbaharın sarı turuncu renkleri akşam güneşinin yumuşak ışığı ile muhteşemdi. Ara sıra hafif rüzgarda titrek kavakları keyifle izleme fırsatı bulduk. Yapraktan halılar serilmişti yerlere, gökyüzünü saran , akşam güneşinin aydınlattığı dalların altından yürüdük. Yürüyüşümüzün sonlarına doğru minik şelaleyi ziyaret ettik, kısa bir kuşburnu molası verip, köye doğru devam ettik, güneş gökyüzünde bulutları sarıya boyarken, köyün güler yüzleri karşıladı bizi.

Dualarla, yine gelin deyip uğurladılar. Seneye yine gideceğiz , aynı mevsimde, hatta bu sefer çadırları alıp konaklamayı da düşünüyoruz, yerimizi belirledik bile.